loading...
اون روزها رو یادم میاد
معین بازدید : 2 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

خرید دستبند پاور بالانس اصل

 

 

این روزها کمتر کسی را می بیند که از دست مسائل مختلف روزانه اعصابش به هم نریخته باشد.بحث گرانی ها و تورم از یک طرف ,بحث ترافیک  و تحمل هر روز آن ,بحث سختی کار و…. ده ها مورد دیگر که شاید بتوان تا ساعت ها در مورد انها نوشت وجود دارد که همه دست به دست هم داده اند تا یک روز پر از استرس و هیجان منفی برای شما ایجاد کنند و از دست هیچ کسی هم کاری بر نمی آید و انگار چاره ای جز تحمل این اتفاقات ندارید.اما ما برای شما راه حلی بسیار مناسب را پیشنهاد می کنیم,خرید دستبند پاور بالانس اصل راه حلی است که ما برای شما در نظر گرفته ایم. بله این محصول با خاصیت ضد استرس  خود می تواند به عنوان یک یار کمکی هم دوش شما در اتفاقات روزانه در کنارتان باشد و شما را از استرس ها و فشارهای روزانه نجات دهد.شاید بپرسید که یک دستبند چگونه می تواند به کمک من بیاید؟ در مورد مکانیزم عملکرد این دستبند باید خدمتتان عرض کنیم که در واقع دستبند پاور بالانس یک دستبند مغناطیسی است که با هولگرام مخصوص یکه بروی آن قرار گرفته باعث ایجاد یون منفی خواهد شد و دقیقا راز این محصول در تولید یون منفی می باشد.باز هم شاید سوال کنید که خوب با خرید دستبند پاور بالانس اصل و تولید یون منفی چه چیز گیر من می آید و اصلا به چه دردی می خورد این تولید یون منفی؟

 

 

بگذارید بیشتر در این مورد توضیح دهیم.شما در طی روز و بر اثر فشار های ناشی از کار و دیگر مسائل باعث می شوید که میزان تعادل در میان یون های منفی و مثبت بدنتان به هم ریخته و به نوعی تعداد یون های مثبت ان افزایش یایبد و همین امر شاید از نظر شما چیز خاصی نباشد اما کل مکانیزم بدن شمارا به هم ریخته و باعث ایجاد استرس و تنش در شما خواهد شد. فهمیدن این مساله سال ها توسط دانشمندان و محققان مختلف به آزمایش گذاشته شده است و اکنون خیلی ساده ما در چند خط به شما عرض خواهیم کرد که اگر اقدام به خرید دستبند پاور بالانس اصل نمایید و انرا همیشه همراه خود داشته باشید قطعا می توانید به حفظ تعادل میان یون های بدن خود کمک کرده و در نتیجه کمتر دچار استرس و فشار های روحی و روانی روزانه شوید.

 

 

ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به این محصول شرایطی را فراهم کرده ایم تا براحتی اقدام به خرید دستبند پاور بالانس اصلنمایید. کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و یا اگر تمایل دارید می توانید با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی  ثبت نمایید.ما محصولات خریداری شده از پستی خرید را با گارانتی و به شرط سالم بودن برایتان ارسال خواهیم کرد پس از این بابت اصلا جای نگرانی نخواهید داشتو شما اگر محصولات خود را از ما تهیه کنید در صورت بروز مشکل ما آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی بوده و در رنگ های سفید-مشکی-صورتی-زرد-آبی و قرمز وجود دارد و همچنین دارای سایز بندی بوده و شما باید در هنگام سفارش بفرمایید که در چه سایزی و چه رنگی برایتان پاور بالانی را ارسال کنیم.

+ نوشته شده در  دوشنبه پانزدهم اردیبهشت 1393ساعت 17:4  توسط نیما  |  نظر بدهید

هر روز که از خواب بلند می شوی


 

 

 

خرید دستبند پاور بالانس

 

هر روز که از خواب بلند می شوید و خود را برای یک روز تازه شروع می کنید نمی دانید که چه اتفاقات و چه تنش هایی در راه دارید و خدا می داند در پایان آن روز از نظر روحی و روانی در چالی باشید.آیا امروز در ترافیک سنگین شهر  اعصابتان به هم می ریزد ؟ آیا بوق های ممتد ماشین پشت سری شما باعث بر هم زدن تعادل روحی شما خواهد شد؟ آیا  بهانه های فرزندانتان برای خرید یک وسیله حوصله شما را سر می برد؟ و هزاران آیا و اگر دیگر. حال چاره چیست ؟ نمی توان از دست این واقعیت های زندگی فرار کرد و از مسئولیت هایی که داریم شانه خالی کرد.باید ایستاد و با تمام آنها روبرو شد.ما برای اینجور مواقع به شما پیشنهاد خرید دستبند پاور بالانس را می کنیم.حتما می پرسید این دستبند چه ربطی به موضوع بحث دارد.؟ بله دقیقا ربط دارد. دستبندی که بتواند آرامش را به شما برگرداند,دستبندی که بتواند شما را در مقابل تنش های روزانه بیمه کند و در یک کلام دستبندی که بتواند حال و احوال شما را نسبت به قبل دگرگون کند قطعا به بحث ما ربط خواهد داشت.خرید دستبند پاور بالانس به این دلیل می تواند مفید باشد که از این پس با همراه داشتن این دستبند و خاصیت فوق العاده آن یواش یواش به سوی آرامش و اسایش قدم بر خواهید داشت. این محصول قادر است با توجه به هولگرامی که بروی آن نصب شده است تولید یون منفی نماید و تازه همه چیز از اینجا آغاز می گردد.

 

 

 

 

 

 

داستان یون منفی چیست؟ بگذارید اینجوری برایتان بگوییم که روزانه به دلایلی که در بالا خدمتتان عرض کردیم ممکن است اعصاب شما به هم بریزد و دچار استرس و هیجان شوید,همین استرس و هیجان کاذب باعث ایجاد یون مثبت شده و در واقع تعادل میان یون های موجود در بدن شما را بر هم می زند و از اینجا است که به دلیل عدم تعادل میان یون های منفی و مثبت شما دچار همین حالات روحی بد و مضر خواهید شد.در اینجاست که اگر از قبل خرید دستبند پاور بالانس را انجام داده باشید  و یکی از این محصولات را همراه خود داشته باشید می تواند به عنوان یک یار کمکی به یاری شما امده و با خاصیت تولید یون منفی به شما در رسیدن به تعادل روحی و روانی کمک نماید.هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، که با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید. حال پاور بالانس چه کار میکند؟

 

 

 

 

 

 

 

 

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید.کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

پس قرار نیست پاور بالنس جادو کند و از غیب برای شما چیز خاصی را به ارمغان بیاورد.با همین مکانیزم تولید یون منفی که در ان قرار داده شده براحتی می تواند یکی از بزرگترین دغدغه های روزانه شما را از بین ببرد و خواهید دید که بعد از استفاده از این محصول چگونه احساس آرامش و آسوده خاطر بیشتری خواهید داشت.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکانی را فراهم نموده ایم که براحتی و د رعرض چند دقیقه بتوانید اقدام به خرید دستبند پاور بالانس نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید,ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفتو بعد از تایید شما آنرا به آدرس پستی شما ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

 

این محصول به عنوان یکی از پدیده های چند سال گذشته در بازار ایران معرفی شده است و جالب است بدانید که بسیاری از چهره های معروف و شخصیت های مشهور اقدام به خرید دستبند پاور بالانس کرده اند.محصول فوق به عنوان یکی کالاهای پر فروش در سال 2011 در اروپا نیز شناخته شده است.این دستبند زیبا می تواند به عنوان یک هدیه بسیار مناسب و مفید برای همسر ان و یا عزیزان شما باشد و در واقع با تهیه پاور بالانس شما به عزیزانتان فرصت رسیدن دوباره به آرامشی را خواهید داد که شاید سال ها از ان فاصله گرفته و با ان غریبه شده باشند.پیشنهاد می کنیم اگر در میان دوستان و عزیزان خود فردی را می شناسید که پرخاش گر و عصبانی مزاج است حتما برای آن فرد اقدام به خرید دستبند پاور بالانسنمایید و خودتان به وضوح تاثیر این محصول را در ان فرد مشاهده نمایید.

 

 

 

 

محصول فوق دارای رنگ بندی و سایز بندهای مختلفی است و شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب و سفارش دهید.این کالا نیز یکی از پر فروش ترین های سایت پستی خرید در چند سال گذشته بوده است.یک مورد مهم که باید درباره نحوه قیمت گذاری این محصول به شما بگوییم این است که برخی از افراد سود جو با قیمت های بسیار بالا اقدام به تبلیغ بدین صورت کرده اند که دستبندهای ما اصلی بوده و دیگر دستبند ها تقلبی می باشد.باید خدمتتان عرض کنیم که کلیه اجناس وارد شده در بازار ایران چینی می باشند و تقریبا می توان گفت همه دارای یکی کیفیت هستند و  این تبلیغات تنها به خاطر بدست اوردن سود بیشتر می باشد.

+ نوشته شده در  دوشنبه پانزدهم اردیبهشت 1393ساعت 17:4  توسط نیما  |  نظر بدهید

ما ایرانی ها عادت داریم

 

خرید مروارید عشق

 

ما ایرانی ها عادت داریم تا به مناسبت های م:.7;تلف و به بهانه های گوناگون برای عزیزان خود هدایای خریداری کنیم و معمولا همیشه به قسمت تهیه هدیه و کادو که می رسیم با وسواس های زیاد دچار تردید در انتخاب خواهیم شد.اما امروز ما تردید شما را برطرف خواهیم کرد و با محصولی کاملا خاص و منحصر به فرد نظر شما را جلب می کنیم.اگر دوست دارید تا همسر و یا نامزد خود را شگفت زده کنید و خاطر ای خوش را در ذهن او به یادگار بگذارید ما پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید مروارید عشق نمایید. بله این محصول بسیار شیک  در واقع یک پکیج بوده که دارای یک مروارید فوق العاده شیک و زیبا می باشد که  در درون یک صدف واقعی قرار گرفته و به صورت در بسته می باشد.این صدف دربسته در درون یک کنسرو پلمب شده نگه داری می شود و تمام هیجان این هدیه به اینجا است که همسر و نامزد شما باید خودش در کنسرو را باز مرده و صدف را بشکند و مرواریدش را از درون صدف در آورده و به اویزی که در درون پکیج قرار داده ایم متصل نماید.شما در واقع با خرید مروارید عشق به طرفتان نشان خواهید داد که چقدر برایش با ارزش و مهم هستید و عشق را به او هدیه خواهید کرد.

 

 

 

 

 

در بسته این محصول علاوه بر موارد فوق که خدمتتان ذکر کردیم یک جفت گوشواره نیز وجود دارد و یک زنجیز نیز به همراه آویز برایتان ارسال می گردد تا بتوانید براحتی مروارید عشق را بر گردن خود بیاندازید.بسیاری از افراد در هنگام خرید مروارید عشق از ما می خواهند که رنگ مورد نظرشان را برایشان ارسال کنیم و ما نیز در جواب باید بگوییم که یکی از بخش های هیجان انگیز این مروارید این است که هیچ کس نمی داند دقیقا مروارید درون صدف چه رنگی است و در واقع شما با انتخاب یک بسته یک رنگ خاص را انتخاب کرده اید و شانس و طالع خود را برگزیده اید چرا که هر رنگ در مبحث روانشانسی یک توضیح خاص خود را دارد و شما با این کار می خواهید شانس و طالع خود را امتحان کنید.ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

در ضمن مروارید هایی که در درون جعبه ها وجود دارند به رنگ های مشکی-سفید-صورتی و ابی بوده که معانی هر کدام از آنها نیز بروی جعبه ان نوشته شده است.این محصول در بسته بندی بسیار شیکی قرار گرفته است که مناسب هر نوع مناسبتی بوده و می توانید با اطمینان از ان به عنوان یک هدیه شیک برای روز تولد و سالگرد ازدواج و…. مناسبت های دیگر استفاده نمایید.در واقع خرید مروارید عشق این فرصت را به شما می دهد تا دوباره به همسر خود این حس را منتقل کنید که او را دوست دارید و هنوز هم برایش مهم و با ارزش هستید.جالب است بدانید به محض ورود این محصول و تبلیغاتی که در شبکه های تلویزیونی از ان انجام شد استقبال بی نظیری از آن به عمل امد و ظرف مدت کوتاهی تعداد بسیار بالایی از آن به فروش رفت.شما نیز اگر خواهان یکی از این پکیج های زیبا هستید همین الان اقدام به خرید این محصول از فروشگاه پستی خرید کنید.این محصول مناسب خانم های جوان و دختران شیک پوش می باشد .در مورد بحث قیمت گذاری نیز ما سعی کرده ایم همان کالایی را که در فروشگاه های دیگر با قیمتی بالاتر در حال فروش هستند را تنها به خاطر بالا رفتن قدرت خرید شما عزیزان با قیمتی کاملا منصفانه عرضه نماییم و از تبلیغات سو و کلک های تبلیغاتی بپرهزیم و برای فروش بیشتر دست به هر کاری نزنیم.

 

 

 

 

 

 

 

دقت نمایید که صرفا با خرید مروارید عشق نمی توانید یک ست کامل آنرا دریافت کنید چرا که این محصول در دو نوع نیم ست و ست در حال ارائه بوده است و شما باید تایین کنید که هنگام ثبت سفارش کدام  پکیج ر:.7- می خواهید.در پکیج ست  اقلامی همچون مروارید-آویز و گوشواره و زنجیر وجود دارد اما در پکیج نیم ست فقط مروارید و آویز و زنجیر بوده و خبری از گوشواره ها نمی باشد.پس حتما در هنگام ثبت سفار و تهی این محصول به این نکته دقت نمایید.ما محصولی که برایتان ارسال می کنیم را از نظر سالم بودن گارانتی خواهیم کرد و می توانید با خیالی راحت دست به خرید مروارید عشق بزنید.در ضمن علاوه بر حالت ثبت سفارش به صورت پستی شما می توانید به صورت تماس تلفنی با شماره های 09390998711 و شماره 09392739838 نیز سفارش خود را ثبت کنید. در هر حال ما در فروشگاه پستی خرید منتظر حضور گرم شما عزیزان هسیتم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا محصولی با کیفیت را برایتان ارسال کنیم.

+ نوشته شده در  دوشنبه پانزدهم اردیبهشت 1393ساعت 17:3  توسط نیما  |  نظر بدهید

شاید اگر از هر خانمی بپرسید

 

 

اموزش خیاطی خانم عمرانی

 

شاید اگر از هر خانمی بپرسید که آیا دوست داریدخیاطی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید کمتر جواب نه بشنوید و این هنری است که تقریبا اکثر خانم ها دوست دارند تا آنرا به صورت خیلی خوب فرا بگیرند. اما همیشه عوامل مختلفی ممکن است مانع  راه شود از جمله عدم وجود استاد و راهنمای خوب و عدم وجود کلاس های اموزشی با سطح بالا.خوب چاره چیست؟ آیا می شود در این بین به مجموعه های اموزشی ک:/.- د راین زمنیه ساخته شده اند تکیه کرد؟ جواب ما هم بله است و هم خیر.همه  شما که علاقه مند به خیاطی هستید بعید می دانم نام خانم سیما عمرانی را نشنیده باشید. ما امروز در سایت پستی خرید مجموعه اموزش خیاطی خ:.7-نم عمرانی را برایتان در نظر گرفته ایم و حرف اخر را همین اول خواهیم زد. برای همیشه یک بار وقت بگذارید و هزینه کنید و برای تمامی سال های آتی از آن استفاده کنید.این مجموعه ارزشمند می تواند تمامی انچه که شما از خیاطی انتظار دارید را بر آورده نماید.شما می توانید تمام نکات لازم را  به صورت کامل و ان هم در بالاترین سطح ممکن فرا بگیرید.مهم نیست چقدر در خیاطی ماهر هستید و چقدر در این مورد اطلاعات دارید مهم این است که شما می خواهید از اموزش خیاطی خانم عمرانی استفاده نمایید.

 

 

شما یکی از ماهر ترین اساتید خیاطی ایران را با خرید این مجموعه به منزل خواهید اورد و در قالب ده ها ساعت اموزش تصویری در نهایت می توانید به این هنر تسلط کامل پیدا کرده و از این پس نه تنها نیازهای خودتان را برطرف خواهید کرد بلکه می توانید اگر بخواهید از این راه کسب در امد نیز نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید در عرض چند دقیقه به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید.همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره های 09390998711 یا 09392739838 اقدام به ثبت سفارش مورد نظرتان نمایید.هنر خیاطی را باید اگر می خواهید به صورت اصولی فرا بگیرید از ابتدا توسط یک استاد ماهر اموزش ببینید  و چه مجموعه بالاتر از اموزش خیاطی خانم عمرانی می تواند در این راه به شما کمک کند؟ این مجموعه شامل 17 دی وی دی است و بسیار فراتر از مجموعه های موجود تک دی وی دی  در بازار است. مجموعه فوق یعنی تمام خیاطی یعنی نتیجه سال های تلاش و تجربه بزرگرتین اساتید این رشته و شما می توانید این تجربه ها را در کمترین زمان ممکن و با اندکی هزینه درب منزل خود دریافت نمایید.کافیست تا روزانه ساعتی را به اموزش این رشته بپردازید و در نهایت بعد از گذشت چند هفته خواهید دید که هر زو سطح کاری شما با تماشای اموزش خیاطی خانم عمرانی بالا و بالاتر خواهد رفت.در این مجموعه به شکل بسیار ساده و روان شروع به اموزش کوچکترین و ریزترین نکات خیاطی خواهد کرد و هر انچه که فکرش را کنید نیز به شما اموزش خواهد داد

 

 

در این مجموعه تصور بر این است که شما چیزی نمی دانید و بر همین اساس آنقدر شیوا و ساده به بیان موارد آموزشی می پردازد که گویی خانم عمرانی همین الان پیش شما نشسته و دارد تنها مختص شما اموزش می دهد.شما اگر در هنر خیاطی می خواهید به سطح بالای برسید چاره جز استفاده از مجموعه اموزش خیاطی خانم عمرانی نداریدو باور کنید در این صحبت اصلا اغراق نکرده ایم چرا که سایر اموزش های موجود در بازار همه یا در سطح مبتدی هستند و یا اگر حرفه ای هستند تنا به بیان برخی موارد اشاره کرده اند.بحث کلاس های حضوری نیز بنا به دلایل مختلفی از جمله کمبود وقت و هزینه های موجود ممکن است برای همه میسر نباشد.پس اگر همین الان تصمیم خود را گرفته اید شک نکنید و مطمئن باشید که می توانید با اموزش خیاطی خانم عمرانی خیلی ز:/..د به انچه که می خواهید برسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 86